<내일을 향해 쏴라! OST>


Sam Smith - I'm Not The Only One

You and me, we made a vow
당신과 나, 우린 맹세했죠

For better or for worse
좋든 싫든 말이에요

I can't believe you let me down
당신이 날 실망시킨 것을 믿을 수 없지만

But the proof is in the way it hurts
그 증거들이 날 아프게 하네요

For months on end I've had my doubts
몇 달 동안 계속 의심하고 있었어요

Denying every tear
모든 눈물을 부정하면서 말이에요

I wish this would be over now
이 상황이 끝나길 바라지만

But I know that I still need you here
여전히 당신이 필요하다는 것을 알아요


[Chorus]
You say I'm crazy
당신은 내가 미쳤다고 말해요

Cause you don't think I know what you've done
내가 당신이 한 짓을 모를거라고 생각하니까

But when you call me baby
하지만 당신이 날 그대라고 부를 때

I know I'm not the only one
내가 오직 단 한 명이 아니라는 것을 알아요


[Verse 2]
You've been so unfaithful
당신은 늘 진실되지 못했어요

Now sadly I know why
이제서야 슬프게도

Your heart is unobtainable
당신의 마음을 얻을 수 없는지 알겠어요

Even though Lord knows you have mine
당신은 내 마음을 가졌지만요


[Chorus]
You say I'm crazy
당신은 내가 미쳤다고 말해요

Cause you don't think I know what you've done
내가 당신이 한 짓을 모를거라고 생각하니까

But when you call me baby
하지만 당신이 날 그대라고 부를 때

I know I'm not the only one
내가 오직 단 한 명이 아니라는 것을 알아요


[Bridge]
I have loved you for many years
지난 몇 년간 당신을 사랑해 왔어요

Maybe I am just not enough
아마 난 충분하지 않겠지만

You've made me realize my deepest fear
당신은 나의 가장 깊은 두려움을 느끼게 했어요

By lying and tearing us up
거짓과 우리의 사이를 갈라놓으면서 말이에요


[Chorus]
You say I'm crazy
당신은 내가 미쳤다고 말해요

Cause you don't think I know what you've done
내가 당신이 한 짓을 모를거라고 생각하니까

But when you call me baby
하지만 당신이 날 그대라고 부를 때

I know I'm not the only one
내가 오직 단 한 명이 아니라는 것을 알아요




'Daily life > Music' 카테고리의 다른 글

박주원 - 기타연주  (0) 2015.11.09
Outsider - 외톨이  (0) 2015.11.09
Enrico Pieranunzi - Les amants  (0) 2015.11.06
서영은 - 후두둑  (0) 2015.11.06
Gary Moor - Still Got The Blues 외  (0) 2015.11.05

+ Recent posts